Att ansvara för ekonomin i en styrelse handlar inte bara om siffror. Det handlar om att skapa trygghet i boendet, att värna om styrelsens tid och att ni i bostadsrättsföreningen ska känna er rustade för framtiden. Med Ekonomisk förvaltning från SBC blir det lätt att hantera det dagliga styrelsearbetet och samtidigt balansera ett aktivt liv.
Vår Brf – som en app i fickan eller på webben, är SBCs och ditt digitala verktyg för det dagliga styrelsearbetet. I Vår Brf hittar du all information du behöver om din förening. Du kan se inkomna fakturor, förfallna avier, bankmedel, resultaträkning, balansräkning och allt annat som rör föreningens ekonomi, och det uppdateras dagligen. Det är också här som ni i styrelsen tillsammans med SBCs kunniga ekonomer arbetar med er budget och årsredovisning. I portalen jobbar alla med samma dokument och det är lätt att hela tiden vara uppdaterad. Läs mer om kundportalen Vår Brf
Bygg på ditt baspaket med den extra kompetens din förening behöver. Med våra flexibla tjänster gör vi det enkelt för dig att skräddarsy det paket och nivå ni i föreningen behöver.
Personligt: Du har alltid en personlig redovisningsekonom som ansvarar för ditt ärende och vill du komma i kontakt med vår kundtjänst har de generösa öppettider, från tidigt till sent.
Enkelt: Med den digitala kundportalen Vår Brf kan du via app eller webb enkelt och lättöverskådligt följa upp vad som händer i er förening, skapa rapporter och attestera fakturor m.m. alla timmar på dygnet.
Tryggt: Vi på SBC har bred expertis under vårt tak; kunniga ekonomer, jurister, projektledare och utvalda samarbetspartners. Oavsett om du är en liten eller stor förening, har små eller stora projekt på gång har du alltid nära till hands till den erfarenhet och de experter du behöver.