SBC kundtjänst 0771-722 722

Öppet vardagar 07.00-21.00 

OBS! Avierna för kvartal 4 är något försenade, de har gått iväg på tryck och började skickas ut under V37. Avierna bör vara er tillhanda under V38.

Kontakta kundtjänst för:

  • Allmänna frågor
  • Mäklarbild
  • Utdrag ur lägenhetsregister
  • Inloggningsfrågor
  • Våra tjänster
  • Kontakt

Du kan också komma i kontakt med kundtjänst genom att använda formuläret nedan. Vill du bifoga en fil. Mejla då direkt till kundt...@sbc.se

Skriv i din fråga eller ditt ärende och klicka på skicka:
Fyll i din e-postadress så att vi kan komma i kontakt med dig:

Frågor och svar

Under Bra att veta om bostadsrätt har vi samlat svaren på de flesta vanliga frågor vi får om bostadsrätt. Kika gärna där.


Felanmälan

Har din förening felanmälan genom SBC. Ring kundtjänst.

När Kundtjänst har stängt görs akuta felanmälningar till ert journummer. För ej akuta fel använd gärna vårt felanmälansformulär.

Till formuläret >>


Boende?

Du vet väl att du kan logga in på kundportalenVår Brf,  www.sbc.se/portalen och hitta dina avier, se om avgiften är betald och för övrig personlig information om ditt boende. Inloggningsuppgifter hittar du på din avi.

 

Autogiro och E-avi

Ansökan om autogiro och/eller ansökan om e-avi gör du enklast direkt via din Internetbank. E-avi gäller då från nästa avisering. Ansöker du om autogiro startar det vid nästkommande kvartalsskifte. 
Autogiroblankett