Med en tydlig överblick över föreningens ekonomi och fastigheter, underlättar SBC Hemma förvaltningen och styrelsearbetet för din bostadsrättsförening.
När du loggar in i SBC Hemma får du notiser om vad som behöver göras, du kan ladda upp föreningens viktiga avtal och dokument i kundportalen så är de tillgänliga för hela styrelsen och behöver du tillgång till medlems- och fastighetsregistret är det bara ett par klick bort.
I SBC Hemma får du realtidsrapporter om föreningens ekonomi.
Tillgång till resultat-, balans- och likviditetsrapporter.
Hantera och attestera fakturor – och koppla dem till ett projekt.
Registrera utlägg direkt via mobilen och slipp hålla koll på kvitton.
Enkelt att registrera och attestera löner och arvoden.
Skapa tillägg och lägg till medlemsinformation på kommande avier.
Enkelt att beställa budgetutkast.
Ta del av arbetet gällande den tekniska förvaltningen av din bostadsrättsförening. Du kan också göra felanmälningar och följa hur ärendet går.
Sköt bostadsrättsföreningens kommunikation direkt i portalen. I SBC Hemma kan du enkelt kontakta och skapa ärenden till kundansvarig för din förening. Du kan också kommunicera med de boende och föreningens revisor. Smidigt!
Som boende hittar du flera funktioner i SBC Hemma som underlättar din vardag:
Hantera avier och aviseringssätt
Få information om din bostad och ta del av viktiga dokument
Ansök digitalt om andrahandsuthyrning
Ställ frågor till SBC
Kommunicera med styrelsen i din förening